Tillbaka till media

youtube profile picture

Popskolan

Jun 13, 2022

Söndagen den 22 maj så uppmärksammade vi på Popskolan psykisk ohälsa bland barn och ungdomar genom konserterna WE CARE! på Berga Teater i Åkersberga. Medverkande: Tusse, elever från några av Popskolans många sånggrupper och körer: - Popstars- Artist-och scen grupper- Showgrupper - Gospelkören - Pop-Alongkören Sway dans ♥♥♥♥♥

TACK FÖR ATT DU TITTADE PÅ VÅR VIDEO! ♥♥♥♥♥

Vi blir jätte glada för kommentarer och pepp! Det ger oss kraft och energi att fortsätta utveckla kanalen.

Om du har idéer på vad du skulle vilja se mer av. Skicka gärna ett mail till oss.